niedziela, 7 lutego 2016

Chiński Nowy Rok 2016

Już za godzinę powitamy nowy rok małpy, w tym roku trochę inaczej niż zwykle nic nie dowiadywałam się na temat jaki będzie ten rok, jak będzie oddziaływał na mnie i moich bliskich gdyż trochę już mnie to znużyło przyznaję oraz w tym roku na Tajwanie zdecydowanie nie ma nastroju na zabawy we "wróżenie z fusów "...Jestem szczęśliwa że jesteśmy razem, zdrowi i mamy gdzie mieszkać a jednocześnie jest mi bardzo przykro z powodu takiego wielkiego nieszczęścia które spadło na tak wiele ludzi na południu Tajwanu.

 








W tym roku do świątecznego stołu zasiadamy we trzy osoby i szkoda że moja rodzina nie może być dzisiaj z nami gdyż zeszłoroczne święta spędziliśmy w towarzystwie mojej mamy i brata i róznica w odchodzeniau ich była ogromna. No czuło się świeta. Dziś gdy jesteśmy tylko we troje, nastrój już nie jest ten sam.




Dzień spędzilismy na przygotowaniach kolacji, zakupach, szaleństwach z Adusią, robieniu noworocznych zdjęć i planowania następnych kilka dni (mniej więcej wiem już gdzie pojedziemy i o ile pogoda dopisze powinno być super)


Życzę wszystkim Szczęśliwego Nowego Chińskiego Roku, Roku Małpy - pomyślności i zdrowia przede wszystkim. Ja zaś, bez względu czy ten rok bedzie dla mnie korzystny czy nie zamierzam - o wszystkim - słowami Scarlett O'Hara pomyśleć jutro, a dziś zatrzymać się na chwilę i docenić co mam - czego wszystkim również życzę.





2 komentarze :

  1. jak pokazywali w wiadomościach co za tragedia się wydarzyła od razu pomyślałam o Was. cieszę się bardzo ze jesteście cali i zdrowi :) Szczęśliwego Chińskiego Nowego Roku ! :)
    tak z ciekawości zapytam u Was sylwestra nie obchodzi się tak jak u nas 31.12 tylko między końcówką stycznia a lutym tak ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego dla Waszej rodziny w tym nowym roku Małpy.

    OdpowiedzUsuń

Czekam na Twój komentarz:)

".src='http://code.jquery.com/jquery-latest.js'/>