czwartek, 1 stycznia 2015

Witaj 2015

Szczęśliwego Nowego Roku!!!
2015 - czekam co mi przyniesiesz...W każdym razie wyzwanie rzucone ;)




Już kilkanaście godzin temu powitaliśmy na Tajwanie Nowy Rok i jak zwykle jestem pełna optymizmu i nadziei na nowe, lepsze jutro:) Trochę patetycznie i zdawkowo ale tak właśnie się zawsze czuję w Nowy Rok...Jak będzie to dopiero czas zweryfikuje no ale dziś mam prawo do tworzenia nierealistycznych postanowień i na pewno zrobię sobie jakąś listę rzeczy do wykonania w 2015 (jutro ją pewnie wyśmieję i usunę)...


Jak minął Sylwester? No coż, od dwóch lat nic sie nie zmieniło...Ja wróciłam koło 22 z pracy a potem oczekiwaliśmy na relację z pokazu sztucznych ognii z budynku Taipei 101 i jak zwykle był on niezwykle widowiskowy ( w tym roku podobno był zrobiony w 5D- cokolwiek to oznacza).





chinatimes.com
Życzę Wam i sobie zresztą też żeby nadchodzacy  Nowy Rok był radośniejszy, wypełniony nadzieją i realizacją marzeń i dawno odkładanych zamierzeń...Niech pełno będzie w nim spontanicznych decyzji...Zdrowia, szczęścia i pomyślności dla Nas wszystkich i naszych rodzin!!!


2 komentarze :

  1. Wszystkiego Naj Naj Naj dla Was rowniez !!! Buziaki

    Nie moge sie napatrzec na Wasza coreczke. Jak zwykle ujmujaca :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna córcia :D :D A Twój facet nigdy się nie uśmiecha? :P

    OdpowiedzUsuń

Czekam na Twój komentarz:)

".src='http://code.jquery.com/jquery-latest.js'/>