poniedziałek, 2 września 2013

Kasza gryczana Hipp

Dziś zamiast dotychczasowego kleiku ryżowego Adunia po raz pierwszy spróbowała kaszy gryczanej Hipp. Początkowo myślałam że kasza na pewno jej nie posmakuje, gdyż jest dość gorzkawa i zupełnie niesłodka ale po pierwszych dwóch łyżeczkach suto zaprawionych ulubioną brzoskiwinią z bananem podałam jej "czystą" kaszę bez jakichkolwiek owoców i nie protestowała a wręcz otwierała buźkę po więcej:)
 
Kasza nie powinna mieć grudek ale po raz pierwszy dodałam za mało wody

Dlaczego zrezygnowałam z kleiku ryżowego skoro Adzie tak smakował? Jak zwykle naczytałam się że dzieciom po 6 miesiącu nie powinno podawać się kleików tylko kaszę najlepiej bez dodatku cukru no i tak właśnie trafiłam na kaszę gryczaną...
 
 
Kasza w smaku jak wspominałam jest gorzkawa, ma typowy dla kaszy gryczanej zapach (niezbyt przeze mnie lubiany) i szczerze mówiąc nie smakuje mi...No, ale może to kwestia przyzwyczajenia...
 
 
 
W każdym razie Adzik wieczorami teraz będzie karmiony niniejszą kaszą ( z dodatkiem jakiegoś owoca ze słoiczka lub zmiksowanego) a jak ją wykończymy to pewnie będę chciała wypróbować coś innego (no chyba że Adusia będzie protestowała).
 
 
A weekend upłynął pod znakiem pierwszego jesiennego deszczu, wizyty cioci i niespokojnego snu Adusi ( w nocy niestety miałyśmy z Adzikiem kilkanaście podudek).
 
Padało prawie 2 dni:(

Ptasie mleczko:)

Ciągła zmiana pozycji nierzadko zakończona płaczem:(
 

4 komentarze :

  1. Nie wiedziałam, że istnieje coś takiego - ja bardzo lubię gryczaną. Będę szukać u nas. Adusi życzę spokojnych snów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiki nigdy nie przepadała za kaszkami więc jej nie zmuszałam, jedyna kaszka jaką toleruje to kaszka mleczno- wielozbożowa Owsiane śniadanko firmy Bobovita:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Adzik do roku czasu spróbuje wszystkiego co da się jeść :D

    OdpowiedzUsuń
  4. W Polsce takiej kaszy nie widziałam!

    OdpowiedzUsuń

Czekam na Twój komentarz:)

".src='http://code.jquery.com/jquery-latest.js'/>